شمارش معکوس برای آغاز بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین نمایشگاه خودرو ایران در مشهد

گروه خودروسازی سایپا در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد،‌ جدیدترین محصولات خود را معرفی می‌کند

سایپا در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، حضور پررنگ خواهد یافت و این امکان را به بازدیدکنندگان می‌دهد که محصولات جدید این گروه خودروسازی را تست و ارزیابی کنند. این خودروسار بزرگ ایران و خاورمیانه، در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد،‌ جدیدترین محصولات خود را عرضه و معرفی می‌کند.

در این نمایشگاه،‌ شرکت‌های سایپا، پارس‌خودرو،‌ زامیاد،‌ سایپادیزل،‌ سایپاسیتروئن،‌ خدمات فنی رنا،‌ ایران‌کاوه،‌ امدادخودرو سایپا و همچنین 13نمایندگی از استان خراسان‌رضوی حضور خواهند داشت و این امکان فراهم شده است که بازدیدکنندگان خودروهای شاهین‌پلاس و سهند را تست کنند.

گفتنی است؛ نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین رویدادهای سالانه خودرویی کشور است که از تاریخ ۲۸ تا ۳۱شهریورماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان از ساعت 16 تا 22 می‌توانند از این نمایشگاه و به‌خصوص سالن عطار که گروه سایپا در آن مستقر شده است،‌ بازدید کنند و در جریان آخرین اقدامات،‌ محصولات جدید و فعالیت‌های توسعه‌ای این مجموعه قرار گیرند.

برگزاری کلینیک نظرسنجی و کارگاه مدیریت تجربه مشتریان

یکی از برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد، برگزاری کلینیک نظرسنجی و کارگاه مدیریت تجربه مشتریان است. همچنین ‌میز خدمت و موبایل‌اپلیکیشن با هدف بهبود اطلاع‌رسانی و ارایه خدمات مناسب به مشتریان محصولات سایپا در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

شرکت سایپا، محصولات جدیدی چون شاهین‌پلاس،‌ اطلس‌پلاس،‌ تویوتا هیبرید و انواع چانگان (CS35 پلاس، CS55 پلاس، UNI-K و تاکسی برقی EADO EV 460 را به نمایش خواهد گذاشت. شرکت پارس‌خودرو،‌ محصولات، سهند گازسوز، سهند آپشنال،‌ P90 (ال‌نود ایرانی)،‌ نیسان سیلفی و رووی را برای عموم علاقه‌مندان در این نمایشگاه،‌ معرفی می‌کند. در این میان، قرار است شرکت سایپاسیتروئن با خودروی C3XR در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شود.

شرکت زامیاد نیز محصولاتی نظیر باراد 6تن،‌ وانت پادراپلاس لانگ یخچال‌دار، وانت ‌پادراپلاس کمپرسی،‌ میدل باس 38نفره،‌ میدل‌باس VIP و ‌ اتوبوس برقی را در غرفه خود به نمایش عموم می‌گذارد و قرار است وانت جدید این مجموعه به نام واندر رونمایی شود.

همچنین در این نمایشگاه، شرکت ایران‌کاوه سه محصول که شامل پادرا با اتاق مسقف فلزی،‌ تیغه کانتینربر سه محور و کفی تریلر را عرضه خواهد کرد. شرکت سایپادیزل نیز با دست پُر در مشهد مقدس حضور خواهد یافت. بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند از نزدیک محصولات کشنده KX520،‌ کامیون باری یخچالی KR285،‌ کامیون کمپرسی KC465،‌ کامیون فوتون M4،‌ کامیون فوتون کمپرسی M4،‌ کامیون فوتون برقی 6 تن و کامیون فوتون M4 اتومات 8 تن را ببینند.

امکان تست شاهین‌پلاس در نمایشگاه مشهد

شرکت سایپا امکان تست محصول جدید شاهین‌پلاس را که به‌تازگی قیمت‌گذاری و عرضه آن آغاز شده، در بیست‌وچهارمین نمایشگاه خودرو بین‌المللی مشهد فراهم کرده است. مزیت اصلی شاهین‌پلاس نسبت به نسخه‌های قبلی شاهین و همچنین رقبای داخلی، استفاده از پیشرانه جدید ME16 است که می‌تواند عملکرد و مصرف سوخت بهتری را ارائه دهد. همچنین وجود نسخه اتوماتیک شش‌سرعته با گیربکس AT، مزیت رقابتی دیگری برای این خودرو محسوب می‌شود.

حجم پیشرانه چهارسیلندر 16سوپایه شاهین‌پلاس، 1587سی‌سی است. موتور ME16 به‌صورت تنفس طبیعی توان تولید 115اسب‌بخار و گشتاور 147نیوتون‌متر را داراست. این پیشرانه از فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌های ورودی (VVT-i) بهره می‌برد که به بهبود عملکرد و کاهش مصرف سوخت کمک می‌کند.

جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک نسل هفتم ساخت کمپانی DAE نیز با توجه محبوبیت گیربکس‌های AT در ایران، نظر بسیاری از متقاضیان خودرو در بازار را به خود جلب کرده است. امکاناتی نظیر قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده و گرمکن صندلی‌های جلو نیز به این خودرو اضافه شده است

از شاهین توربو CVT تا شاهین پلاس AT

سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد سال گذشته نیز امکان تست خودرو شاهین اتوماتیک با موتور M15GSI توربو و گیربکس CVT را فراهم کرده بود که با استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه روبه‌رو شد. یکی از جذابیت‌های شاهین CVT گشتاور 178نیوتون‌متری آن است که از همان ابتدای شتاب‌گیری و در rpm (دور بر دقیقه) 2500 در دسترس قرار می‌گیرد. این خودرو پیش از نمایشگاه پارسال مشهد، در نمایشگاه‌های متعددی به نمایش درآمده بود، اما برای نخستین‌بار در این نمایشگاه بود که امکان تست و آزمایش عملی آن برای علاقه‌مندان فراهم شد.

حال نیز بازدیدکنندگان نمایشگاه مشهد، اولین گروه از عموم علاقه‌مندان هستند که امکان رانندگی با این خودرو را پیدا می‌کنند. ظاهر شاهین‌پلاس تفاوتی با شاهین CVT جز در عبارت AT روی گلگیر جلو و علامت پلاس (+) روی درِ صندوق عقب ندارد اما علاوه‌بر تریم دورنگ تیره و روشن داشبورد و تودری‌ها و استفاده از تریم طرح چوب در برخی قسمت‌های شاهین CVT که در نسخه ‌پلاس هم دیده می‌شود، قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده و وجود گرمکن برای صندلی‌های جلو، از امکانات جدیدی است که به شاهین‌پلاس اضافه شده است.

اطلس‌پلاس در نمایشگاه مشهد

یکی دیگر از خودروهای جذابی که سایپا با خود به نمایشگاه مشهد می‌آورد، اطلس‌پلاس است که نسخه فول‌آپشن خودرو اطلس به شمار می‌رود و از گیربکس اتوماتیک بهره می‌برد. این خودرو نیز مانند شاهین‌پلاس در آستانه عرضه به بازار است و با توجه به استقبال بالایی که بازار از نسخه پایه خودرو اطلس به عمل آورده، انتظار می‌رود این خودرو نیز با پیشواز گرمی از سوی متقاضیان خودرو مواجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =